poniedziałek, 25 listopada 2013

nr 9 projektu koronowane głowy- China Queen






Dzisiaj wklejam trochę spóżnioną charakteryzację do projektu makijażowego Malwiny;) Temat 9ty, czyli przedostatni w konkursie- koronowane glowy. Tym razem zainspirowałam się postaciami opery chińskiej i azjatyckim makijażem. Dominuje czerwien, czerń i biel, czyli kontrasty, a że jestem astrologicznie chińskim smokiem-pasuje jak ulal;)) Oczywiście przepraszam za jakosc zdjec, ale mam nadzieje,ze cokolwiek widać;> Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny makijaż!!! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jesteś wielka, uwielbiam! Nie wiem czy tylko mi czy każdemu, ale zdjęcia się źle wyświetlają, bo są za duże i narządzają na boki, wy też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja :) widziałam, że w tym tygodniu masz pierwsze miejsce :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w takich egzotycznych stylizacjach, jak zawsze pełna precyzja!!! Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem. Wygląda powalająco, widzę że zadbałaś o wszystkie szczegóły. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest genialne. gruatuluję pierwszego miejsca, w pełni zasłużone

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion