niedziela, 1 grudnia 2013

Barocco- temat 10 i ostatni w projekcie Malwiny


wersja bezrzęsna;)
Dzisiaj wklejam wam niestety ostatni już temat w projekcie makijażowym Malwiny. tematem 10-tym był barok, czyli jak dla mnie stylistyka na przebogato i tajemniczo. Postawilam oczywiście na złoto, mimo usilnych prób nie udało mi się jednak pozbawić całkowicie koloru moich krzaczastych brwi, musiałabym najwyrażniej je utlenić;)) Udało mi się stworzyć jedynie lekko patynowany wygląd;D
Rzęsy h&m-owskie, typowo świąteczne i złoto-miedziany tusz Hipnotize z oriflame (bez rzęs na ostatnim zdjęciu) dały ostatecznie fajny efekt. Miałam spory problem ze światłem, stąd jakość zdjęć, niestety przy naszej aktualnej pogodzie o 15-tej robi się ciemno, więc nie miałam co liczyć na światło dzienne;/ Ze złotem zamiast rozświetlacza powstał świetny katedralny efekt, niestety nie na zdjęciu;( Mimo wszystko mam nadzieję,że się Wam spodoba.
Tematyka projektu była świetna, najlepsza z jaką się do tej pory zetknęłam. Dziękuję Malwinie za zorganizowanie tak arcyciekawej zabawy i dziewczynom za przemiły współudział i inspiracje;)
Pozdrawiam serdecznie;)

15 komentarzy:

  1. Genialny pomysł!! :) byłam ostatnio w H&M ale takich rzęs nie widziałam :/ ehhhh....ja to nigdy nie mogę trafić na takie fajne rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje;) zrezygnowałam jednak z jasnej twarzy;) jakiś czas temu wyszperałam je w wyprzedażowym koszu;)

      Usuń
  2. Świetnie ukazany przepych baroku pokazany w dodatkach typu rzęsy. Bardzo lubię Twoje prace za pomysłowość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. TEn jest moim ulubionym, bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny :) super rzęsy i te ombre usta robią wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest piękny ale największą moją uwagę przyciągnęły usta :) Fantastycznie je zrobilaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny A usta to wyszły Ci genialne i bardzo dobrze pasują do epoki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie zrobione usta i ta fryzura bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopisałam Cię i czekam na Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż, ale najbardziej podoba mi się efekt uzyskany na ustach :) bosko! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion