sobota, 7 września 2013

Emerald vision


hydreane bb krem medium la roche-posay ,bronzer tan up 010 hawaiian flower miss sporty, 24k golden glamour avon

cień 02 alice had a vision twillight saga essense, nr 06- bordo allegro tutaj,  gel eyeliner supershock black avon
gel eyeliner supershock blackberry avon, gel eyeliner supershock golden fawn avon,



2000 calorie mascara max factor,  błyszczyk moisture seduction violet beauty avon
sukienka h&m, torebka h&m, pierścionek h&m, buty deichmann, portfel avon,
lakier c05 duo chrome flormar, rzęsy claire's, kolczyki h&m
  Sezon ślubno-weselny jeszcze trwa pomimo, że czuć już zimny oddech jesieni;) Wrzucam dzisiaj swoją wygrzebaną na dnie szafy kieckę z h&m, niegdyś mój obiekt westchnień wypatrzony gdzieś na tylnej okładce jakiegoś babskiego pismaka, kupiony jakieś 2, może 3 lata temu na wyprzedaży;) Do tego najulubieńsza benzynowa kopertówa też z h&m na którą porwałam się z łzami w oczach i za ostatnie pieniadze z wypłaty zapłaciłam, po czym jakieś 7 dni  póżniej ujrzałam nieopodal kasy w dziale z napisem: "przecena". ;< No ale cóż, wydała mi się tak przecudowna, że własnym oczom nie wierzylam, że nie było na nią chętnych;>
  Tym razem praktycznie bez biżuterii bo zdobiony dekolt robi swoje. Zastanawiałam się nad jakimś jagodowym lakierem do paznokci,ale w końcu padło na benzyniaka z flormara jako,że daje bliżniaczy efekt torebki. Aha, byłabym zapomniała, przecież mam od rana nowe włosy w odcieniu różowo-hm,rudym? Postanowiłam zaeksperymentować i na rude włosy położyć różowy toner, wyszło bez większych zarzutów, aczkolwiek gdzieniegdzie ten rudy niestety ze spodu przebija;/
  Co do makijażu, oczu, mimo,że efekt jest dość spektakularny,użyłam dosłownie 6 kosmetyków. 3ch kredek żelowych z avonu, cienia essence kupionego na przecenie za- uwaga- 2,49 pln , cienia sypkiego też za bezcen zakupionego na allegro u Black Diamond- link i rozświetlacza z różem 24k też z avonu. I wsio;) Miłego oglądania i zapraszam do obserwowania;))) korzystajcie z końcówki lata;) Pozdrawiam

22 komentarze:

  1. Oj oj ale cudny makijaż! Wyglądasz jak milion dolarów.

    OdpowiedzUsuń
  2. hah, dzięki;) tylko w portfelu przeciąg ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam.. Ale po to są pieniądze, żeby się nimi cieszyć :)

      Usuń
  3. Makijaż śliczny, ale bardziej podobają mi się Twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow! fajny mejkap :) sukienka też mi się podoba, pięknie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest przepiękny! świetna robota i fajne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo;) a makijaż wbrew pozorom jest bardzo łatwy;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem dlaczego, ale zawsze zachwycam się jak widzę coś zielonego ! Fajnie :)

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż, jednak ja np. bym się na taki nie odważyła :). Masz cudne włosy!
    Naprawdę? Szkoda, u mnie działa i nie mogę bez niego żyć :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż:) Bardzo ładnie i schludnie prezentuje się stylizacja:)
    Pozdrawiam
    http://esm-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję bardzo;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny, bardzo Ci pasuje! i super włosy, też kiedyś takie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :) Stylizacja też super, szczególnie torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. makijaż i stylizacja rewelacja!
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję, cieszę się bardzo;) napewno zajrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały makijaż :)a Tobie pięknie w zieleni! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. NIce make up
    and clutch!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, zielony t Twój kolor!!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. b.lubię taki makijaż:) oczy wyglądają pięknie:)

    pozdawiam ;)



    http://onlymyfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion