piątek, 6 września 2013

Amaranthus cruentus


hydreane bb krem medium la roche-posay ,bronzer tan up 010 hawaiian flower miss sporty
cień 66amc inglot, liquid eye shadow gold h&m, konturówka 47purple night contour clubbing bourjois

liquid eyeliner purple h&m, very me fat lash funky blue mascara oriflame, pomadka show some skin avon

swimsuit h&m, spódnica second hand


naszyjnik house, pierścionek h&m, bransoletka allegro.pl

buty deichmann, lakier street beige speeddry avon


















































Przejściowo znów jestem ruda;) trochę dziwne robi to na mnie co rano wrażenie, ale musiałam trochę rozjaśnić włosy pod kolejny kolor,który mam w planach nalożyć. Co do stylizacji- ostatnio mój ukochany kolor , ni to biskupi ni to storczyk;) Dlatego, iż sama kreacja jest nieco krzykliwa, makijaż oszczędny i dość stonowany, trochę nijaki jak na mnie;) Postanowiłam użyć przy okazji rudawego koloru na głowie pomadki avonu w nieypowym odcieniu cielistego beżu, wpadającego trochę w podszarzały brąz. U mnie nie ma tego efektu, też zdjęcia tutaj zawiniły, nie oddając do końca pełnej barwy, ale u prawdziwego rudzielca efekt będzie powalający, trochę na lanę del rey;) Co tu jeszcze dodać-mój ulubiony, brzęczący naszyjnik z outletu house i najukochańszy pierścień z h&m kupiony za 5zl na wyprzedaży, aha jeszcze mój ulubiony lakier-trochę kawa z mlekiem trochę rozbielony szary beż- street beige speeddry+ avon'u- bo nie cierpię czekać ,aż lakier wyschnie;)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wszystko ze sobą współgra. Mimo fioletowej maxi makijaż w tym samym kolorze idealnie pasuję bo nie jest przesadzony. Do tego wszystko fajnie przełamane dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie taki efekt chciałam uzyskać;) zależało mi,żeby makijaż był dla przeciwwagi lekki, pozdrawiam;)

      Usuń
  2. Fajna zgrana calosc. Makijaz rowniez podoba sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż! Masz śliczne oczy i kształt powiek, ja niestety mam opadające i każdy makijaż jest mało widoczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kreska, uwielbiam ten kolor! ;) dołączam do grona obserwatorów i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny makijaż , niebieka kreska pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. no jaka Ty piękna jestes...swietna kreseczka :)
    Dziekuje za odwiedziny i mam nadzieję że nie sa to jednorazowe wypady do mnie hihihi :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przełamałam pechową 13 obserwatorów. Teraz poleci ;) Dziękuję za zaproszenie, świetne makijaże i stylizacje, trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. na szczęście nie wierzę w zabobony;)bardzo dziękuję cieszę się i ściskaam!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Your maxi dress is so beautiful and the pattern of the top part of the dress is gorgeous. The necklace looks amazing with your look and your eye makeup is studding how it matchs your dress love it.

    C.Michelle
    *Besos*
    http://www.cmichellestyles.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion