piątek, 13 września 2013

"Aleja gwiazd" makijaż na konkurs u Jusstintime ;)

podkład hydreane bb krem medium la roche-posay ,bronzer tan up 010 hawaiian flower miss sporty,

pigmenty Black_Diamond : nr 36-brązowa miedź iskrząca, nr 77-ciemny złoty

konturówka glimmerstick diamonds flashy copper avon, colortrend white avon, rzęsy claire's, kolczyki h&m

401sunny yellow pure pigment kobo, błyszczyk glazewear clear avon, choker allegro.pl



Pierwszy raz postanowiłam wziąć udział w konkursie makijażowym;) pomyślałam, a co mi tam, niech spróbuję;) Konkurs organizuje Juss z na swoim blogu http://jusstintime.blogspot.com/. Do wygrania oprócz dobrej zabawy przy malowaniu, garść kosmetyków;) Nie zastanawiałam się długo nad wyborem makijażu, ponieważ jaki czas temu żółte usta J. Lo przykuły moją uwagę w teledysku do "Live it up", który możecie zobaczyć tutaj , więc to była z mojej strony raczej taka szybka i spontaniczna decyzja;)
Trzymajcie kciuki;D

hibiskus, fashion magazine, hydreane bb krem medium la roche-posay ,bronzer tan up 010 hawaiian flower miss sporty
pierścionek vero moda, baza rozświetlająca magicx avon, 401sunny yellow pure pigment kobo, pędzelek h&m

pigmenty Black_Diamond : nr 36-brązowa miedź iskrząca, nr 77-ciemny złoty

22 komentarze:

  1. Super makijaż :) Pięknie odwzorowałaś i dodałaś coś od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie , a wiesz, że jestes trochę do Niej podobna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pracę :) naprawdę jesteś podobna do j.lo, masz takie same piękne migdałowe oczy :). makijaż jest nie tylko perfekcyjnie odwzorowany ale po prostu magnetyczny, niesamowicie przykuwa wzrok :) zapraszam również do obejrzenia pozostałych prac :) https://www.facebook.com/jusstintime

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, cieszę sie,że się podoba, już zaglądam ;)

      Usuń
  4. wyprzedziła mnie koleżanka:P Pięknie!<3 jak siostra... szalona:))

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie wiedziałam;) dziękuję, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. juz od dłuższego czasu szukałam pomarańczowej szminki, pomadki bądź błyszczyku, gdzie taka znalazłaś??
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tutaj użyłam żółtego pigmentu z kobo w połączeniu z bezbarwnym błyszczykiem, wyszedł lekko pomarańczowy transparentny odcień. Mam całkiem przyjemną oranżową pomadkę z flormaru- dość dostępne stoiska wyspy w centrach handlowych, pozdrawiam;)

      Usuń
  8. Pięknie podkreślone oczy i ten naszyjnik.. Całość - rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! Makijaz piekny, bardzo ładnie i delikatnie podkreslone oczy i te żółte usta rzeczywiście przykuwają uwagę ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje, cieszę się,że się podoba, napewno odwiedzę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie odwzorowałaś makijaż i bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny jest ten makijaż bardzo mi się podobają usta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Usta u Ciebie bardziej mi się podobają, super efekt - bardzo ciepły i słoneczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. na pierwszy rzut oka wiedziałam ,że to J.Lo :)) świetny makijaż ,gratuluję talentu ,też chciałabym tak umieć się podmalować :))
    pozdrawiam ,może wzajemna obserwacja ?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli chyba udało mi się dobrze go odwzorować;) wszystko to kwestia wprawy, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodać Ci długie włosy i identycznie jak JLo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie powiem, chciałabym;) aktualnie marzą mi sie długie wlosy;)

      Usuń
  17. Nie ma to jak dziwny zbieg okoliczności:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion