piątek, 8 listopada 2013

temat 7 Sailor Moon -projekt makijażowy Malwiny Pach

Luna;))
Moja interpretacja tematu 7go- Czarodziejki z Księżyca;)  Sailor Chibomoon (rozrośnięta Black Lady) i Luna;D Czyli manga po całości;)) Pierwszy raz mam okazję interpretować charakteryzację anime i moje wspomnienie poranków z dzieciństwa, spędzanych  o 8 rano przed tv;D Zawsze chciałam mieć czerwone oczy i różowe długie włosy;} rożowo na glowie już miałam, teraz czas na soczewki;)) Moją ulubioną bohaterką tej kreskówki była Setsuna Meioh, czyli Sailor Pluto, taka była piekna, wysoka, kobieca i zagadkowa;) A przede wszystkim otwierala czasoprzestrzeń!!!Ehh..
Bunny Tsukino byla dla mnie trochę nadto roztrzepana i newralgiczna, pozatym zawsze miala same dwóje, a ja w młodzieńczym wieku nie wyobrażałam sobie, jak tak wogóle można;D Ale jak kiedyś tato kupił mi różdżkę w zestawie z diademem, kolczykami i pierścionkiem Czarodziejki z księżyca i tak byłam wniebowzięta;D Pamiętam tą radochę do teraz i ten różowy zestaw;D Oczywiście najbardziej lubiłam ostatnia serię z księżniczką Kakyuu i Galaxią, bo najwięcej się działo;) Ogólnie rzecz biorąc jaraly mnie te wszystkie transformacje, magia i walka ze złem, kosmos no i oczywiście efekty, jak to w mandze;) Biegalam do kiosku po kolejne nry komiksow, zbierałam plakaty i naklejki;D A jak wam się podobała bajka? Mieliście fazę na anime;)?




16 komentarzy:

  1. Ciekawe wykonanie:)) Podoba mi się :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się;) Mnie Twoje galaxy również, pozdrawiam;)

      Usuń
  2. padłam! niesamowicie wyszło! i jeszcze kotek <3 pozdrów go!

    OdpowiedzUsuń
  3. o wow, niesamowicie! i ten kotek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejciu jak super i jeszcze kotek! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo słabej jakości zdjęć Twoja wersja Sailor wyszła Mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety..niedomagania sprzętowe;( ale dziękuję bardzo, też jestem całkiem zadowolona jak na pierwszy raz;) pozdrawiam

      Usuń
  6. dzięki, Twój również-jak zawsze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To była moja jedyna bajka anime, którą oglądałam i uwielbiałam. Fajnie, ze wybrałaś inną postać niż Bunny, nawet kolor włosów bardziej pasuje do tej. No i uroczy kotek :)

    Nominowałam Cie do tagu Liebster Blog. Mam nadzieję, że chętnie weźmiesz udział w zabawie, szczegóły u mnie: http://blondechemist.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  8. oo pamiętamy ;) Fajnie ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  9. Kot dopełnia całą resztę :) Pieknie !
    Zapraszam do mnie http://agnieszka-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion