czwartek, 28 listopada 2013

Decoupage DIY + wyniki konkursu;)

 W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować wam mój ostatni wyrób DIY;)
A mianowicie przerobiłam stare lustro kupione za grosze metodą decoupage.
Do kompletu dorobiłam też ozdobny wieszaczek. Póki co zestaw sobie stoi na biurku, jeszcze nie przywiozłam od rodziców toaletki , bo mam małe problemy z transportem, ale gdy ostatecznie się z tym uporam ,pokażę wam jak wyszedł całoksztalt.
Polecam wszystkim, którzy lubia się bawić w upiększanie potrzebnych ,bądź niepotrzebnych gratów -dawanie im nowego życia, wedle własnego widzimisię;) Mam nadzieję,że się podoba;)
Poniżej wyczekiwane wyniki konkursu;)





spiące kiciaki;)


WYNIKI KONKURSU:
Do wzięcia udziału zgłosiło się kilka z was, jednakowoż prace otrzymałam tylko od dwóch, a mianowicie:
Marzenki z bloga : http://madsirene.blogspot.com
Oto prace:
temat 1: Funeralne fantazje
Sylwia: Sugarskull ms 2 w tyg1
Marzenka: Demon ms1 w tyg1

temat 2: bohaterka baśni
Sylwia: królewna ms1 w tyg2
Marzenka: Cyganka Esmeralda ms2 w tyg2

temat 3: królowa zimy
Marzenka: zimowy widoczek ms2 w tyg3
Sylwia: mrożny makijaż  ms1 w tyg3

Dziękuję wam bardzo dziewczyny za pracę włożoną w makijaże, poświęcenie czasu i pomysłowość, także za terminowe przysyłanie prac zgodnych z tematyką;)

KONKURS WYGRYWA:
 SYLWIA
http://makijazowyswiatsylvii.blogspotcom
Gratuluję i proszę o podanie danych ,żebym mogła wysłać nagrody;)



4 komentarze:

  1. Dziękuję za super zabawę :) Gratulacje dla Sylwii! Oby w następnym konkursie chętnych było więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo matko :D ale super :D dziękuję :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz jeszcze proszę o jakiegoś maila :)) bo chyba jestem ślepa i nie widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. też wam bardzo dziękuję i dolaczam się do gratulacji;) fajnie by było;)))
    mejl już wysłany;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion