wtorek, 29 kwietnia 2014

SWATCH'e Avon Femme Fatale Limited Edition

Witam;) Dzisiaj wg. zapowiedzi dalszy ciag swatch'owania pomadkowych zasobów Avon'u.
Dzisiaj na tapecie głównie seria czterech pomadek, które wyszły jakiś czas temu i zainteresowały mnie swoją paletą. Mowa o edycji Femme Fatale w sklad której wchodziła czwórka idealnie dopasowanych do pomadek lakierów do paznokci i zestaw poczwórnych cieni.
Bardzo spodobala mi się kolorystyka całego zestawu, zwłaszcza ciemną śliwką Plum Seduction zarówno na ustach , jak i paznokciach. Odcień czerwieni  Red Reveal wpada lekko w malinowy, więc jest idealny do wszystkich chłodnych tonów skóry. Pomadka tworzy piękny, satynowy lekko wampiryczny efekt kontrastu;) Lakier jest moim ulubionym czerwonym, zdeklasował na mojej półce klasyczną czerwień Inglota. Zarówno kolorystyka jak i jakość seri do ust i paznokci mnie zachwyciła.
Nie wypowiem się jednak w kwestii cieni, bo nie mialam okazji ich wypróbowania, ale z doświadczenia wiem ,że często w Avonie bywa slabo z pigmentacją klorówki do oczu.
Przy okazji zeswatchowałam też pomadkę Matte Crimson , którą posiadam jako jedyną z matowej czwórki (wykończenie raczej satynowe;) i piękny Nude Blush i Eternal Flame z serii Extra Lasting.
Wcześniej Eternal Flame był moją preferowaną czerwienią, którą pobiła zdecydowanie Red Reveal.
Polecam również ze względu na kolorystykę, dobrą konsystencję, trwałość i naprawdę piękny,piękny zapach, jak dla mnie nowość w pomadkowym swiatku Avonu;) Pozdrawiam;)







Od góry: 1.Matte Crimson 2.Plum Seduction 3.Red Reveal 4.Show Some Skin 5.Nude Blush 6.Eternal Flame


seria Matte


pomadka Extra Lasting Nude Blush Avon


2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion