środa, 30 kwietnia 2014

Cubism -makijaż geometryczny

Witam;) wczoraj zorientowałam sie, że na blogu Taidy Wojciechowskiej jest organizowany przez nią świetny konkurs;) Tematem nadsyłanych prac ma być makijaż GEOMETRYCZNY.
Jakiś czas temu bardzo spodobał mi się kubiczny makijaż, przedstawiający płaszczyznę twarzy za pomocą geometrycznych pól. Postanowiłam coś w tym kierunku wykombinować-niestety nie udało mi się oddać tego w 100% na zdjęciach, mam nadzieję ,że się mimo wszystko dopatrzycie. Motywem przewodnim mojej charakteryzacji jest trójkąt.
Zachęcam do wzięcia udziału, gdyż nagrody są piękne- cienie Glazel, oraz biżuteria wykonana metodą soutache (rękodzieło)-jako maniaczka wszystkiego co boho i dyndające-zawsze marzyło mi się ,żeby taką mieć;D Czekam na opinie,jak Wam się podoba;) Pozdrawiam;)





6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy efekt. Pięknie Ci wyszło.Ja również mam problem z przedstawieniem na zdjęciach makijażu w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe arcydzieło :D ja bym w zyciu tak nie umiała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczy bombowe, pięknie to wyszło, Gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oszzzz kurna!!! Jakie oko! i jeszcze twoje włosy przepięknie z tymi oczami korespondują!! Idzie się zakochać!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca :) również biorę udział w tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny :))
    powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion