poniedziałek, 26 maja 2014

Inspiracje: Nails 2014

Hejka, dzisiaj wrzucam garść inspiracji paznokciowych n szon letni 2014;)
Trendy są przeciekawe, ale jest też kilka kontynuacji zeszłorocznych-ku mojej wielkiej uciesze-kontunujemy biel;) Również mocny pomarańcz, jest powtórzonym mocnym akcentem. Może już nie tyle fluo, co po prostu naprawdę mocny soczysty i ciepły odcień pomarańczy.Pojawia się też sporo żółci zarówno na paznokciach, jak i w makijażu.
Milym zaskoczeniem jest dla mnie powrót odcieni nude, aczkolwiek bardziej cielistych niż beżowych. Nadal jest również sporo matowych elementów i dżetów.
Oczarowana jestem jednak najbardziej half moon'em z połączenia czerni i przezroczystości i boskimi metalicznymi emaliami mieniącymi się kolorem- multichromami. Zeszłego lata zachwycałam się duochromami z Flormaru i hologramem H&M, dziś multichromy powalaja mnie na kolana;)
Zatem miłego oglądania;)





3 komentarze:

  1. Nude z kryształkami/perełkami są po prostu zjawiskowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie za to podobają się wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam białe lakiery do paznokci! <3
    http://littleprettylouis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion