środa, 12 lutego 2014

Swatche Avon Totally Kissable Lipstick

Witam;) dzisiaj postanowiłam  umieścic post ze swatch'ami pomadek, które mam w swojej kosmetycznej kolekcji.
Od jakiegoś czasu chodzil mi po głowie taki wpis, w końcu przyszedl czas na realizację;)
Publikacja taka zajmie kilka postów, bedę wrzucać je seriami. Jestem konsultantką Avonu i podstawowym problemem w związku z zakupem szminek jest ich niezbyt dobre odwzorowanie kolorystyczne z wzornikiem w katalogu.
Żeby ulatwić sobie i Wam dobór odpowiednich odcieni, postanowiłam porobić troszke zdjęć w tej tematyce. Mam nadzieje, że ułatwię Wam tym trochę zakupowe życie;) Na początek wybrałam moje ulubione Totally Kissable Lipstick, w kolejnym poście swatch'e serii Ultra Color Rich Moisture Seduction.
*Moja opinia:
-przede wszystkim dobrze kryjące, soczyste kolory (moje ulubione-śliwki i czerwienie)
-śliczne opakowanie, bardzo przypadł mi do gustu taki nowoczesny design
-dobra ,niespływająca konsystencja
-trwałość
-cena(w porywach 15zł)

AVON TOTALLY KISSABLE LIPSTICK:




 RÓŻE:
1.Fuchsia Flirt
2.Pink Wink
3.Kiss Me Pink
4.Pink Prance

CZERWIENIE:
5.Red Embrace
6.Smitten Red
7.Make Out Red
8.Racy Red

ŚLIWKI:
9.Deep Orchid
10.Berry Smooch

WRZOSY:
11.Mauve Allure
12.Lovey Dovey Pink

BEŻE:
13.Chic Nude

KORALE:
14.Coy Copper
15.Coral Connection
16.Caressing Coral








6 komentarzy:

  1. Smitten red to moja ulubiona z tych ktore posiadasz. Piękna chłodna czerwień. Uwielbiam te pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  2. :O mam tyyle tych pomadek, że z szuflady wypadają... nie kuś!!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest to samo, więc już dla świetego spokoju nie komentuję, tylko wkladam już do 2giej szuflady;D

      Usuń
  3. Ten ostatni 16, najbardziej przypadł mi do gustu, ale tak szczerze mówiąc to jakoś żaden kolor mnie nie zauroczył jakoś bardzo.. Może dlatego, ze szukam idealnej szminki Nude i nie mogę znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też;) za kazdym razem jak jestem obok jakiejś drogerii, wchodzę ,żeby sprawdzić beżowe pomadki;)) i też nic nie znajduję odpowiadającego mi w 100% więc jakiś czas temu przerzuciłam sie na błyszczyk nude;) a z tej avonowej serii jest odcien Natural Glow, który kiedys przeoczyłam, a ostatnio chodzi mi po glowie ,żeby go dokupić;)))

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion