wtorek, 25 lutego 2014

Parrot

Dzisiaj kolorowy, odrobinę tropikalny makijaż;) Wykonany w większości kosmetykami Bell, Inglot i Avon. Oczywiście przepraszam za moją koszmarną fryzurę i jakość zdjęć, muszę dojść do ładu z moimi włosami, mam w planach za kilka dni zmianę koloru i większe ich odżywienie,żeby dostały trochę wiosennej energii,której im brakuje, może olejowanie albo jakieś kapsułki;>
Przy okazji zapraszam na rozdanie u secretaddiction86, w którym biorę udział;)
Pozdrawiam
podkład rozświetlający magix avon, róż flormar pretty compact P115
cień inglot M3 585, cień bell 410,412, konturówka arabian glow turqoise avon

 supershock mascara avon, konturówka very me nougat oriflame, błyszczyk glazewear clear avon



6 komentarzy:

  1. Turkusowa kreska na oczach jest po prostu boska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kolorystyka fakt wygląda egzotycznie jak papuga

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne robisz makijaże! Strasznie mi się podoba Twój blog a więc obserwuję :)

    Pozdrawiam

    carolinenear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion