wtorek, 28 stycznia 2014

Paphiopedilum

Podkład calming effects cream avon, bronzer tan up 010 hawaiian flower miss sporty,  rozświetlacz ideal luminous rose avon, 
pyłek essence twillight 02alice had a vision, inglot M3 zieleń, inglot 373matte freedom system
gel eyeliner supershock blackberry avon, mascara 2000calorie max factor,  błyszczyk glazewear sparkle violetta
Na początek chciałabym przeprosić za dość długą nieobecność, ale jak wiadomo koniec stycznia = sesja, więc bylo gorąco;D Ale do sedna -dzisiaj makijaż dość egzotyczny ,ale stonowany, w odcieniach burgunda i inglotowej soczystej zieleni;) Pozatym trochę wiosny z tulipanami i moje konsekwentne dążenie do wybielenia mieszkania-póki co w dodatkach. Przyznaję, zwariowałam na punkcie bieli <3
Buziaki;)

talerzyk wszystko po5zl, wazon empik, świece nanu-nana,biedronka

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że nawet w zimę masz w domu świeże kwiaty. Poza tym tez podobają mi się białe dodatki w domu :) no i najważniejsze makijaż fantastyczny od razu zrobiło mi sie cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne oczy i te kwiaty w domu, cudo zimą !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nietypowe połączenie kolorów ;) Pamiętam jakąś reklamę farb do ścian i tam właśnie było połączenie takiej fuksji z limonką i bardzo mi się spodobało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham reklamy farb do ścian i programy o dekoracji wnetrz;D tej akurat nie widzialam, ale pewnie by mi sie spodobała;) pozdrawiam

      Usuń
  4. Uwielbiam połączenie limonki i fioletu!! :) o dziwo naprawdę świetnie do siebie pasują! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion