wtorek, 7 stycznia 2014

DIY morski lampion i różane drzewko

Dzisiaj trochę inspiracji;) Lampion ze słoja i drzewko szczęścia;) Moje drzewko wykonalam z żywych kwiatów, ale można oczywiśćie wykonać podobne ze sztucznych bądż zasuszonych roślin, świątecznych ozdób czy czegokolwiek, co wpadnie wam w oko i da się przykleić;) Składniki na drzewko:
1. naczynie/doniczka/osłonka
2. gips+woda (wlewamy gęstą mieszankę do 3/4 naczynia i czkamy aż wyschnie-ok3min)
3. patyk (stanowi pień drzewka, nabijamy na niego gąbkę)
4. gabka florystyczna uformowana w kulę+siatka florystyczna (owijamy nią dokładnie gąbkę)
5. kwiaty ok.30szt + drut (do mocowania główek kwiatowych)
6. mech (do zamaskowania gipsu)
Lampion:
1. duży słój np.aptekarski lub staromodny wek
2. dopasowane rozmiarem świece (-3szt)
3. muszle/kamyki etc. coś ładnego do wypełnienia





6 komentarzy:

  1. śliczne to różane drzewko <3 ile takie różyczki wytrzymują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety napewno krócej niz w wazonie, chyba ,że użyjemy namoczonej w odżywce do kwiatów-zielonej gąbki oasis, da to jakiś efekt przedłużenia trwałości, myslę,że max 2tyg-ja niestety używałam suchej, akurat taką miałam;)

      Usuń
    2. Jejku, na pierwszy rzut oka myślałam, że są sztuczne :D świetne!

      Usuń
  2. To drzewko wygląda cudownie. Nie pomyślałabym, że to efekt DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest to drzewko!
    Słoik też pomysłowy.

    Masz cudne koty. Wiesz, że mieliśmy zwierzaka o imieniu Vermilion? ;-) Był fantastyczny, niesamowicie mądry. Niestety już go nie ma z nami. ;-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion