poniedziałek, 17 marca 2014

Spider - projekt makijażowy Nail Makeover

Witam, dzisiaj uraczę Was, zdecydowanie fobiczną tematyką- pajęczą;) Otóż dopisałam się kilka dni temu do projektu makijażowego na blogu nail-mo. Bardzo lubię takie projekty, bo zmuszają mnie do wiekszej kreatywności w makijażu. Tematem pierwszym w tym projekcie i zaległym dla mnie są egzotyczne pająki. Poniżej zdjęcia tego ,co udało mi sie wykombinować;)) Po wklejeniu zdjęć stwierdzam,że przesadziłam z brwiami i ostatecznie całosć prezentowałaby się lepiej bez białych maziaji z przodu. Ale przynajmniej udało mi się w końcu zrobić wyrażne zdjęcia;> Poniżej wrzucam też fotkę mojego makijażu o tematyce węża-zadaniu projektowym drugiego tygodnia;) Czekam na Wasze opinie, pozdrawiam;)






Supersnake

7 komentarzy:

  1. Twoje pomysły są rewelacyjne, masz ogromną wyobraznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, piękny ten czerwieniasty/pomarańczowy (?) kolor na oku. A usta są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje makijaże <3 usta są poprostu niesamowite!! Bardzo jestem ciekawa jaka papugę wymalujesz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję;))) jedną papugę już posałam, ale zastanawiam się nad drugą-efektowniejszą;D

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion