wtorek, 18 lutego 2014

SWATCHE POMADEK ULTRA COLOR RICH MOISTURE SEDUCTION

Witam;) dzisiaj, tak ak jak obiecywałam -wklejam swatch'e pomadek z serii Moisture Seduction z Avonu.
Lubię te pomadki przede wszystkim za wlaściwości pielęgnacyjne i bardzo kremową konsystencje. W drugiej kolejności za ciekawy, efektowny mozaikowy wzór z którym wcześniej się nie spotkałam. Jeśli chodzi o kolorystykę dostepne jest 12 odcieni, które zaprezentowałam poniżej. Jeżeli zależy Wam na osiagnieciu kolorystycznego krycia to polecam bardziej serię Totally Kissable , którą opisalam wcześniej tutaj;) Trwałość nie jest jakoś wyjątkowo długa, ale też nie zjada się od razu. Fajnie sie nosi i duży plus ,że nie wysusza i nie podkreśla skórek.Mi najbardziej przypadł do gustu odcień  Lilac Shimmer;) Pozdrawiam;)



1.Soft Pink
2.Lilac Shimmer
3.Plum Gorgeous
4.Mocha Plum
5.Fuchsia Fever
6.Rose Ribbons
7.Red Kiss
8.Silky Peach
9.Tangerine
10.Garnet Shimmer
11.Nude Perfection
12.Smooth Mocha





5 komentarzy:

  1. Widzę kilka fajnych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tej serii nie miałam. Wyglądają ciekawie, ale obawiałam się tego że będą transparentne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Soft pink mnie urzekła ! :D Przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Lilac Shimmer i jestem tym kolorem oczarowana :) A seria bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie konstruktywne komentarze i opinie,
każda wasza uwaga bedzie dla mnie cenna ;) Zapraszam do obserwacji;)

Zabraniam kopiowania, wykorzystywania i rozpowszechniania zdjęć bez mojej wiedzy i zgody.
Pozdrawiam, Vermilion